Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Bude GPU fyzika AMD dostupná v Autodesk Maya 2011?

Bullet Physics logo

Na nedávné Game Developer’s Conference (GDC) předváděla AMD zajímavý plug-in, který v Maye 2011 zpřístupňuje GPU implementaci fyzikálního enginu Bullet Physics. Kód je pochopitelně napsán v OpenCL a herním a dalším vývojářům dává v tomto programu do rukou nástroj pro řadu simulaci týkajících se šatů. (zvláštní, zpráva nezmiňuje věci jako pevná tělesa, voda, další částicové systémy jako oheň ani nic jiného kromě šatů).

Jako zatím u každé GPU fyziky co kdy AMD někde předváděla (vzpomeňme letité zvěsti o Havoku než jej koupil Intel, ač to s pozdější ohlášenou úzkou spoluprací vypadalo slibně), není v tuto chvíli jasné, kdy by se plug-in mohl objevit ve finální podobě a majitelé pracovních stanic s FirePro kartami tak být o něco štastnější (předváděčky běžely na ATI FirePro V8800).

Zdroje: 

AMD

David "David Ježek" Ježek

Bývalý zdejší redaktor (2005-2017), nyní diskusní rejpal.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Bude GPU fyzika AMD dostupná v Autodesk Maya 2011?

Středa, 9 Březen 2011 - 22:52 | petr ib | Marketing Autodesku je udržování zombie při...
Středa, 9 Březen 2011 - 22:43 | petr ib | Když jsem poprvé uviděl Autodesk Autocad 2009,...
Středa, 9 Březen 2011 - 11:05 | Travis | Co se verze Maya tyka, tak jde o verzi 2012....

Zobrazit diskusi