Wait please...
Nahlásit příspěvek
 
Rubriky

Z našeho eShopu



Tipy

Homepage Diskuze

Diskuze

Toto je diskuze ke článku: Kdo ponese odpovědnost za diskuzní příspěvky?



Včera vyšel na Lupě článek hodnotící rozhodnutí soudu o povinném mazání „kontroverzních“ příspěvků v diskuzích. Lupa.cz, podobně jako Měšec.cz, kde se celá událost v roce 2006 stala, patří pod Internet Info, která se stala žalovanou.


Diskuze: sekvenční stromová

Přispívat a reagovat mohou pouze registrovaní čtenáři.


Pravidla diskuze
RoboV | 19. 3. 2010 11:03
0 Nahlásit

Včera som si s úžasom prečítal skúsenosti zákazníkov s firmou Prolux. Krásne zhrnutie ich spôsobu činnosti je uvedené na http://antiprolux.netii.net/rady_cinnost.php a sedí to s popisom postihnutých.
Nemôžem odolať a musím to porovnať s firmou ProContent s veľmi podobnými praktikami /momentálne bežiaca kauza 60eurových faktúr postihla aj môjho známeho/, bližšie potom na http://www.cms-antonak.sk/kauza-60-eurovych-faktur/.

Rosi | 19. 3. 2010 12:50
+2 Nahlásit

Majitele firmy znám osobně a je fakt, že většího lumpa a prospěcháře aby člověk pohledal :-( Na kuponové privatizaci vydělal majlant ohlupováním lidí a výkupy akcií hluboko pod cenou (jasně, ty lidi si za to můžou sami, ale on jednal silně amorálně!) Vydělané peníze vrazil do realitky, kde pokračoval v ohlupování a okrádání lidí. Za to si koupil krásný "domeček" na Floridě, kde se zdržuje většinu roku. Podotýkám, že neumí ani kváknout anglicky! Ale co, na všechno má lidi. I když počet bývalých zaměstnanců jeho firmy/firem roste geometrickou řadou. Je opravdu jen pár lidí, kteří ho dokáží vystát delší dobu (je jedno z jakého důvodu, většinou také prospěchářského). Inu vrána k vráně sedá.. Tak a teď budete muset můj příspěvek vymazat, protože je pomlouvačný a i nějaké to zvíře jsem v něm použil :-D A nebo taky ne, já vlastně nikoho nejmenoval! ;-)

borowitz | 19. 3. 2010 11:04
+7 Nahlásit

To že si majitel webu dělá autocenzuru, aby se zavděčil vrchnosti, nebo maže příspěvky který se mu nehodí do krámu je jeho věc, ale jakmile do toho začne kecat soud, tak to silně zavání stanim dohledem.

petrib | 20. 3. 2010 10:33
+1 Nahlásit

No třeba i sponzorským dozorem nebo rektálním horolezecvím do příslušných sponzorských míst - na webu osel.cz nějakou dobu odstraňují a rozdávají banány za příspěvky, které se otírají o ČEZ - bez vulgarit nebo neslušností - jen vyjadřující nesouhlasný nebo nepohodlný názor. A hádejte čí logo před pár měsíci přibylo na titulní straně a od koho nedávno další. Pro ty línější : je to "Nadace ČEZ" a "TŘÍPÓL" (časopis pro studenty ,vydává Energetická společnost ČEZ, a. s., sekce komunikace). A každému, kdo se jim otře o sponzora je přiřknuta snaha zlikvidovat server. 8O I tak může vypadat iniciativní autocenzura a cenzura diskusí.

Alex-007- | 19. 3. 2010 11:38
0 Nahlásit

Naprostý souhlas. Jak může být poskytovatel služeb zodpovědný za chování zákazníků? Doufám, že někdo použije zdravý selský rozum a v odvolání tohle změní!

eee | 19. 3. 2010 11:51
-8 Nahlásit

Jednoduše, tím že své služby nechá vědomě zneužívat k protiprávním činnostem.

Představte si, že by proti vám někdo z Kajmanských ostrovů provedl štvavou kampaň a všichni by říkali, sorry, to si vyřiďte s tím dotyčným, nás se to netýká.

Je nemravné vydělávat na tom, že někomu umožním provádět nelegální činnost.

any.sk | 19. 3. 2010 12:12
+1 Nahlásit

No v kazdem pripade by mnel byt postihnut ten kdo provadel nelegalni cinnost a ne ten kdo mu poskytnul "zbran". Nemuze prece soud prikazat firmne aby prestala prodavat auta protoze zrovna teroristi vzdy pouzivaji na unosy?

gofry | 22. 3. 2010 9:01
+1 Nahlásit

Presne tak, vyjadrovanie názoru je zlá zlá a protiprávna činnosť. Je fajn, že sú sudcovia, ktorí to odmietajú.

misticjoe | 19. 3. 2010 11:50
+1 Nahlásit

Inu ano, diskuse na českých webech jsou plné duševních kastrátů, nicméně od pana soudce by bylo hezké, jestli si ověřil, zda stížnosti na chování firmy nebyly oprávněné a nesloužily jako jakési varování pro ostatní. O tom se text zprávy nicméně nezmiňuje. Pak by ono vyjádření týkající se "demokratické" (u nás to je echt-socialismus natřený modrou barvou) společnosti totiž postrádalo smysl - demokracie neznamená nechat si kálet na hlavu.

eee | 19. 3. 2010 11:52
0 Nahlásit

Negativní názor lze vyjádřit slušně a neslušně. Jak jsem pochopil, není problém v kritickém názoru na dotyčnou firmu, ale v jeho neslušné formě.

WIFT | 19. 3. 2010 12:39
+3 Nahlásit

Víš, co mi to připomíná? Jistou snahu ve veřejnoprávních médiích zakázat vulgární slova (celkem trefně na to reagoval Matonoha, nechte si to vyhledat na YouTube). Tomu se říká cenzura (tedy v případě, že o to neusiluje samo médium, ale někdo se mu to snaží nařídit).

JVc | 19. 3. 2010 13:06
+3 Nahlásit

jj Matonoha a jeho otevrenej dopis poslanecke snemovne KSCM nema chybu, kdo nezna tak doporucuju

misticjoe | 19. 3. 2010 14:30
+1 Nahlásit

V tomto s tebou souhlasím jen napůl. Jistě si zažil někdy situace, kdy to slušně už nešlo a jen tak tak, že si nesáhl k násilí. Ono ne vždy narazíš na člověka, na kterého platí slušné vychování. Pár facek často vyřeší víc, než nějaký táhlý soudní proces :-)

gofry | 22. 3. 2010 9:10
0 Nahlásit

Zákon nič také ako slušné a neslušné vyjadrovanie názoru nepozná, takže vadiť mu to síce môže, ale v rozsudku sa na to odvolávať nesmie.

Akákoľvek výnimka z absolútnej slobody vyjadrovať svoj názor povedie len k tomu, že bude skôr či neskôr zneužitám, preto sa musíme akémukoľvek obmedzovaniu brániť už od začiatku.

kkkk | 19. 3. 2010 11:57
+2 Nahlásit

Řekněme si to upřímě přirovnat firmu Prolux k jakemu koliv domácímu zvířeti je pro danou firmu pochvala a silne nedocenění prasáren, kterých se dopouští. Skutečně nejsme civilizovanou zemí, soudruh nezávislý soudce nutí někoho nést zodpovědnost za něco s čímž nemíá nic moc společného na druhou stranu evidentní podvodníky nechává v klidu. Pan soudce z civilizované země sice není "nezávislý" ty to přídomky najde te jen v ČR, ale rozhoduje dle logiky a obecného práva.

hkmaly | 19. 3. 2010 15:05
0 Nahlásit

Ja bych teda souhlasil ze prirovnat firmu k Prolux je pomluva. Podle me by se mel ten kdo to rekl zminenemu zvireti omluvit.

drk22 | 19. 3. 2010 12:20
+6 Nahlásit

Považuji za nesmysl nařizovat smazání daného vlákna. To zavání cenzurou. Na druhou stranu bych firmě přiznal právo na stejném místě na to reagovat a uvedené urážky vyvrátit. Pokud toho nejsou schopni (třeba proto, že ty přízpěvky měli pravdu), je to jejich problém.
Další věc jsou řeči o "žumpě". Buď to žumpa není a pak má ta diskuze nějakou váhu a může někoho poškodit, nebo je to žumpa a pak nemá žádnou váhu (nemůže firmu poškodit).
A odkdy má "názor" firmy větší důležitost než názory jejích zákazníků?

Martin Bartoň | 19. 3. 2010 12:28
+2 Nahlásit

A tvrzení, že firma je prase se u právnické osoby bude vyvracet jak? U fyzické bych to pochopil, tam by stačil třeba rentgen.

mamlasos1 | 19. 3. 2010 12:35
0 Nahlásit

No pokud jsem četl správně tak šlo o tvrzení že firma lže jako prase ne že je prase.

Martin Bartoň | 19. 3. 2010 12:49
+1 Nahlásit

Jak se dokazuje, že prase lže nebo ne?

mamlasos1 | 19. 3. 2010 13:50
+1 Nahlásit

To je o míře, jako prase=hodně. To neznáte ? ;)

Tower | 19. 3. 2010 13:58
0 Nahlásit

Doporučuju shlédnout film Hodina prasete (http://www.csfd.cz/film/13290-hodina-prasete-hour-of-the-pig-the/) ten vám jednoduše čtivou a poutavou formou vysvětlí, jak to chodí...

keto | 19. 3. 2010 12:26
+10 Nahlásit

Nemá v civilizované Evropě obdoby aby o vhodnosti nebo nevhodnosti rozhodoval nějaký soudce. Toto mu hodnotit nepřísluší, nemá na to žádné morální ani jiné právo. Dokazuje je to jen fakt, že Česko není demokratická země a už vůbec není zemí se svobodou projevu a slova. Viz blokování diskuzí když se jedná o cikány apod.

r-man | 22. 3. 2010 13:35
+1 Nahlásit

Souhlasim, ze svoboda slova je omezena, pokud se jedna o hanobeni rasy, naroda....to je proste dano zakonem. Tady sle slo o neco jineho, ne o diskuse o cikanech, resp. vykriky o jejich likvidaci od slabomyslnych individui. Slo o poskozeni jmena firmy, jenze rekneme si narovinu - proc by nekdo psal o firme, ze jsou to co jsou, kdyby s nimi byl spokojen? Proc to o nic pise vic lidi? Treba protoze maji pravdu? :-)

Atkins | 19. 3. 2010 13:01
+4 Nahlásit

Domnívám se, že pan Soudce rozhodl nesprávně a řekněme si to upřímně - rozhodl socialisticky tzn. v podstatě uplatnil kolektivní vinu. Namísto souzení konkrétního viníka, soudí prostor, kde "viník" svůj názor prezentoval. Je to stejné, jako kdyby soud soudil patník, na který jsem se já vymočil. Pokud ovšem "viník" psal anonymně (a my víme že nido není anonymní), pak už je pouze na čtenáři, jakou validitu přiloží příspěvku neregistrovaného uživatele. A poškozený se má přirozeně soudit s konkrétní osobou - nikoli s "patníkem". Mimochodem - toto je dosti závažné thema, i když u nás nemáme precedenční právo - mohl by se takovýto "nekorektní" rozsudek státi tradicí.

Tachy | 19. 3. 2010 13:13
+1 Nahlásit

Od té doby co blokujete Ládíka jsem se v diskuzi už tolik nezasmál. :-(

Martin Bartoň | 19. 3. 2010 14:00
0 Nahlásit

Ale my ho vůbec neblokujeme, on tu prostě není. Sám totiž velmi dobře ví, že kdyby se tu projevoval, jak on umí, banán by ho během chvilky neminul.

Rosi | 19. 3. 2010 14:19
0 Nahlásit

A co když je chudák Ládík postiženej a komunikuje do Internetu přes nějaký sofistikovaný systém, který není ještě dostatečně poladěný? Nechce se mi věřit, že to co plodil má na svědomí "normální" člověk a pokud ano, tak to má tedy několikaletou výdrž (viz jinde) a to se mi taky nechce věřit... Spíš to vypadá jako nějakej polo-bot.

WIFT | 19. 3. 2010 14:39
+1 Nahlásit

To mu nebrání do našich diskuzí psát. Ještě se prostě neregistroval a podle mě je to proto, že to, co popisuješ, prostě není pravda, že zkrátka Ládík je prostě obyčejny prudič, který si je svého jednání plně vědom.

Sob01 | 19. 3. 2010 16:09
+2 Nahlásit

Ladikuv problem je chybejici smysl pro miru. Pokud by napsal do diskuse svym nezamenitelnym stylem jeden kratsi prispevek, kterej je pri trose fantazie aspon trosku k tematu, tak se nad tim clovek treba i obcas pousmeje. Jenze on se rozjede a dokaze vychrlit deset pulstrankovych prispevku za sebou, a to uz zacne lizt na nervy i otrlejsim jedincum.

Katastrofixx | 19. 3. 2010 13:27
+6 Nahlásit

Už jsem to psal několikrát na jiných Diskuzních .
Firma Prolux je založena na podvodech a jelikož má dobré právníky a styky na policii , státní zastupitelstvo a Soudcům kupují dovolené tak je možné že i po řadě let a 100kám podvedených klientů můžou vesele krást dál a jediný soud ,který proběhl řeší diskuzi která kazí "dobré" jmeno firmě Prolux.
Normálnímu člověku by se už chtělo blít , jak je možné že 100ky tresních oznamení na firmu prolux policie klidně odloží (a že tam je škody za 10ky mil.) a nebo už 5 let prošetřuje a nikoho to vlastně nezajímá. Ale jak mile je poškozeno "dobré" jméno firmě Prolux proběhne soud během pár týdnů a "kupodivů" musí být odstraněna celá diskuze.

madmojo | 19. 3. 2010 13:37
+1 Nahlásit

Dotaz na diit.cz, jakým způsobem mohu podpořit firmu Internet Info? Vždyť to je do nebe volající!!!

Martin Bartoň | 19. 3. 2010 14:01
0 Nahlásit

Já nevím, tak jim třeba napiš, ne?

WIFT | 19. 3. 2010 14:40
+4 Nahlásit

Třeba tím, že dáš svůj hlas v květnu ČPS a přesvědčíš co největší množství lidí, aby udělali totéž ;-).

r-man | 22. 3. 2010 13:39
0 Nahlásit

Jezisi to bude legrace, xChaos v politice :-)

Tower | 19. 3. 2010 14:06
0 Nahlásit

No mě osobně, od tý doby, co jste zavedli diskuze pouze pro přihlášené, už to tady moc nebaví, protože za a)jsem línej se přihlašovat, nemůžu přispívat a tudíž mě to tak nebere jako dřív b)už tu není taková zábava, protože ti co sem píšou, většinou píšou pouze suše k věci bez sarkastických a vtipných poznámek, kvůli kterým hlavně diskuze navštěvuji... c) navazuje na předchozí - příspěvků je znatelně méně, u některých článků je to fakt bída... ale jak si i já dokážu domyslet, nikoho to stejně nezajímá...

misticjoe | 19. 3. 2010 14:36
0 Nahlásit

S tím přihlašováním bych to neviděl tak horké. DIIT si mě pamatuje celkem dlouho a za celou dobu jsem musel přihlašovací údaje znovu vpisovat asi dvakrát (a není problém nechat prohlížeč, ať je automaticky vyplní, pokud tedy lezeš ze SVÉHO počítače)...

WIFT | 19. 3. 2010 14:43
+1 Nahlásit

Tím ovšem potvrzuješ, že zavedené opatření se neminulo účinkem. Diskuze by měly být primárně k věci, měly by rozšiřovat články o názory lidí k danému tématu, až potom k pobavení. Na zábavu existuje spousta jiných specializovaných serverů.

JSK | 19. 3. 2010 15:08
+2 Nahlásit

To je sice pravda, ale diskuze byly "živější a zábavnější", což dělalo z cdr atraktivnější záležitost.

V těhlech dobách se člověk moc nenasměje a na hledání a pročítání "specialozovaných" serverů není leckdy čas ;-)

r-man | 22. 3. 2010 13:40
+1 Nahlásit

Nez mit diskuse timhle zpusobem "zivejsi", to radsi bez nich. Dostatek takhle "zivych" diskusi najdu na Novinkach nebo iDnes...

ukulele | 19. 3. 2010 15:36
0 Nahlásit

Tak poprvé se o mě (alespoň myslím) píše na tomto serveru v nějakém článku :-) Nejsem na to hrdý, ale myslím, že jsem jedním z těch dvou kohoutů. Ono když vás nějaký teenager bez jakýchkoliv argumentů nazve bolševikem a ani neví co to slovo znamená, to by dokázalo naštvat i otrlejší jedince než jsem já. A to tady vystupuji jenom anonymně, jako drnkací hudební nástroj...

Martin Bartoň | 19. 3. 2010 16:13
0 Nahlásit

Ano, to máš jistě pravdu, ale člověk se nemá nechat unést a oplácet ještě tvrdším zrnem, však od toho tu máš možnost na nežádoucí příspěvek upozornit, my si pak věc už vyřešíme přímo s tím buřičem.
Nicméně si myslím, že jsme to nakonec ukončili celkem zdárně a bez emocí.

Máček333 | 20. 3. 2010 19:56
0 Nahlásit

No ne každý má v žilách jen vodu :-) Je fakt, že díky ustáleným přezdívkám už časem vím, s kým to ještě řešit přes diskusi a s kým raději přes PM ...
Ale že bych k tomu potřeboval třetí stranu, no asi jsem ten moudřejší :-p

Petyy | 19. 3. 2010 16:17
+1 Nahlásit

Dneska člověka nazve v diskusi bolševikem kdejaký českou pseudopravicí zblblý kastrát už jen za pozdrav - aniž by čekal na názor.

Eser | 19. 3. 2010 20:49
0 Nahlásit

Proč litujete někoho, kdo podepíše něco, čemu nerozumí.
Ti co podesali neměli u hlavy kolt, jen už měli před očima balík pěněz. No a pokud ani rok nestačil na to, aby přečetli to podepsali, tak se na mě nezlobte....

Eser | 19. 3. 2010 20:50
0 Nahlásit

to co..

Sob01 | 20. 3. 2010 14:43
+4 Nahlásit

Oni ti poskozeni to popisujou trosku jinak. Ja samozrejme nemuzu posoudit, jestli mluvi pravdu, ale zkusme na chvili predpokladat, ze by to tak mohlo byt.
Pokud se s nekym na necem domlouvam, tak predpokladam, ze pokud mi odkyve zakladni veci, tak pisemna smlouva to bude respektovat a ne ze mi podstrci neco uplne jinyho a bude doufat, ze si toho nevsimnu. Ano, da se rict, ze si pak za to muzu sam, pokud si to dostatecne neprostuduju a podepisu to. Ale to nic nemeni na tom, ze ten druhej je v takovym pripade megazm*d, kterej by zaslouzil povesit do pruvanu za intimni partie.
Jestli ma nekdo pocit, ze je to v poradku, tak to muze rovnou oslavovat i ty sikuly, kteri prodavaj senilnim duchodcum obycejny hrnce za padesat tisic. Ja naproti tomu jednoznacne stojim za nazorem, ze bez takovych vychcanku by na svete bylo lip.

aastha | 19. 3. 2010 23:39
0 Nahlásit

Take nieco skusali aj na slovensku. Spravcovia diskusii si maju dohliadat nad tym co pisu uzivatelia. To je pekne, ale na spravodajskych portaloch typu sme.sk s par sto prispevkivymi diskusiami to proste nie je sanca.

Ak ma toto byt brane ako vzor a voda na mlyn conzurom, tak jedine riesenie asi bude prestahovat server s diskusiou, spravovany "zahranicnou firmou", na nejaky tichomorsky ostrov.

Federmann | 21. 3. 2010 8:51
0 Nahlásit

"I my jsme toho názoru, že odpovědnost musí být na straně toho, kdo zákon přestoupil (poskytuje autorsky chráněný obsah, píše vulgární a hanlivé příspěvky do diskuzí) a není možné odpovědnost přenést na poskytovatele služby."

Nemohu tak úplně souhlasit, přirovnejme si majitele webu s hospodským, mladistvým a podnapilým nenalévá a když se chce někdo prát tak ho taky nenechá. Nevidím jediný důvod proč by obdobné pravidle neměly platit na internetu.

Federmann | 21. 3. 2010 9:25
0 Nahlásit

Aby to nevyznělo, že se zastávám fa. PROLUX Consulting Int. s.r.o. Já bych viděl chybu poněkud jinde, nikdo zatím firmu nehodnotil http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-26731908-prolux-consulting-int/ aby varoval další, hodnocení však musí být objektivní a před všemi obhajitelné. Letmo jsem prolítl historii Proluxu a možná by se našlo pár skulinek v podvodném jednání, ale to je věcí Orgánů činných v trestním řízení a ne soudů. Soud hravě rozhodne na základě podvodné smlouvy a je zobliga, co je psáno to je dáno... Něco jsem o tom napsal http://www.federmann.cz/index.php/justicie/84-fakta/307-libor-petek-valasky-zlodj-i-mecena Zde by měla fungovat policie a Státní zastupitelství a lidé by v takových případech mohli být slušnější....

WIFT | 22. 3. 2010 13:05
+4 Nahlásit

A víte, proč hospodský nenalévá podnapilým? Protože si nechce nechat znehodnotit hospodu, aby mohl nadále v pohodě prodávat jiným lidem. Je to jeho rozhodnutí, že nenaleje jednomu, aby mohl nalít jiným, kteří přijdou, a hospodský mohl mít lepší kšeft. Je to jeho hospoda.

A víte, proč hospodský nenalévá mladistvým? Protože mu to nařizuje zákon - zákon jej v podstatě omezuje v podnikání - vydělal by víc, kdyby mohl nalévat mladistvým.

Takže zatímco v prvním případě se hospodský zachoval podle svého uvážení, do kterého mu nemá kdo co kecat, ve druhém případě je to jako s panem soudcem, který mu kecá do něčeho, do čeho by mu správně kecat neměl. Když nebude chtít hodpodský nalévat mladistvým, je to jeho věc. Za současné situace si ale hospodský nemůže vybrat, má to nařízeno. Stejně jako pan soudce nařizuje, aby diskuze byly slušné - tedy nařizuje něco, do čeho mu nic není a o čem by vůbec neměl rozhodovat. Soudce by se měl zaobírat tím, zda byly příspěvky na adresu Proluxu pravdivé, nebo ne, a zda v případě, že pravdivé nebyly, mohly Prolux poškodit. Soudce ale bohužel řešil něco úplně jiného.

izak__ | 22. 3. 2010 21:20
+3 Nahlásit

Diskuze neni zumpa, je to verny obraz lidi, jaci skutecne jsou ... tedy nase spolecnost je zumpa, soudce by si to mel uvedomit.

Nase spolecnost je proste takova, coz ovsem nedava firme prolux pravo, okradat lidi a snazit se zamest stopy, za ucelem napaleni dalsich chudaku, ktere pripravi o celozivotni uspory.

proc by se prostacek, co mluvi sproste, rozumej prostym jazykem neme pravo vyjadrit svuj nazor.

Soudce ma zkoumat, zda to, co diskutujici napsali je pravda, pokud se nejedna o pomluvu a zamerne poskozovani dobreho jmena, nema do toho co kafrat.

Rasizmus ? ... vsichni moc dobre vedi, ze nejvetsi rasisti jsou muslimove a hned za nema cernosi(Haity, JAR .. a jine africke staty .. ale i v USA a Anglii) ... muzu to rict verejne ? ... jsem totiz zaprisahly antirasista ... tudiz jsem silne politicky nekorektni, ja totiz jako dite internetu rasy tak nejak moc podvedome nevnimam ;-))) ... tedy nemam mentalni blok rict, ze politicka korektnost je novodoby fasizmus a ze si budu rikat cerne kafe a kdo vi co jeste, stejne tak nebudu pouzivat fasisticky vyraz afro american ... a nemo mam o sve pritelkyni rikat, ze je vietnamko evropanka ? ... nebo asio evropanka ?
No ja mam ale stejne podezreni ze je Vietnamka, tak nejak ji to nevadi, nebere to jako urazku a je na to hrda ... mi teda taky nevadi ze je Vietnamka, ba prave naopak ;-))

Taky mam kamaradku, co je cerna jak cerne boty, moc se mi to libi, vybral jsem si ji proto na foceni a budu s ni fotit nadale ... mimochodem hledam i dalsi cernosky na foceni .... to jako az budu davat inzerat mam napsat co ? .... jdete nekam s politickou korektnosti!
Jsem slusny clovek, mam svoji hlavu a veci hodlam popisovat takove, jake jsou, nehledejte prosim slovickareni, ale smysl slov ... pan soudce mimochodem zdelil naprosto nebezpecny precedent a moc neslusnych slov nepouzil, presto je jeho vyrok nebezpecnejsi, nez rozhovor horniku jsouci ze sachty.

volani.webnode.cz | 1. 5. 2010 4:29
0 Nahlásit

Doprdele, to si už člověk ani v diskuzi ulevit nemůže? :)

Proč to neudělat takto: přispívat může každý, a kdo chce může se registrovat.
A kdokoliv by mohl v redakcnim systemu dat diskuzi filtrovat podle hodnocení ostatních, toho jestli ostatní mají či nemají registraci či dalších kriterii.

Je pravda že některé diskuze se netýkají tématu a jsou sprosté, ale proste to odráží stav ctenarstva a zakazovat by se to dle mne nemělo.

Me osobne vadi ze je nutne se na cdr.cz (diit,cz) pro psani komentaru registrovat.

Krátce

29. 7. 2010

Patriot rozšířil svou řadu SSD Inferno o kapacity 60, 120 a 240 GB.

Diskuze (1)
23. 7. 2010

V pondělí 26.7. o půlnoci začíná prodej Starcraft 2. Stane se tak v obchodech Game v obchodních centrech Nový Smíchov a Chodov, v Brně pak ve Velkém Špalíčku a Olympii a také ve Fontáně v Karlových Varech. 100 lidí z každé prodejny bude soutěžit o Nvidia GTX 460 nebo 3D PC.

Diskuze (12)
19. 7. 2010

Právě jsme zadali tisící příspěvek do našeho Twitter kanálu!

Diskuze (6)
15. 7. 2010

Apple pořádá zítra v 10 hodin ráno tamního času v jeho kalifornském ústředí tiskovou konferenci. Očekává se, že hlavní téma bude problém jeho iPhone 4 s anténou.

Diskuze (2)
15. 7. 2010

Ještě z minulého týdne je Total Commander 7.55a. Řeší problém v ftp komunikaci a s x64DisableRedirection, autor velmi doporučuje upgrade.

Diskuze (0)
12. 7. 2010

CDBurnerXP už umí s pomocí funkce „Disc spanning“ rozdělit připravovanou kompilaci na více disků nebo ISO images. Najdete jí v zatím poslední verzi 4.3.5.

Diskuze (0)
12. 7. 2010

Alcohol 120 % 2.0.1.1820 přidává audio konvertor a nové mechaniky, opraveny jsou nějaké ty chybičky.

Diskuze (0)
8. 7. 2010

Společnost IBM se rozhodla, že ve firmě budou používat jako standardní webový prohlížeč Firefox.

Diskuze (0)
7. 7. 2010

BurnAware 2.5 řeší jen nějaké menší chyby a vylepšuje lokalizace.

Diskuze (0)

Psali jsme před pěti lety