Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Ubisoft obhajoval 30FPS, Assassin's Creed totiž ani na PC nedá víc…

Vidím, že všetci nepochopili základnú myšlienku autorov hry. Polo fázovo posunuté bytosti a zapracovaný štvrtý ci dokonca piaty rozmer krížený s paralelným vesmírom.

To ma potom iné grády :)

+1
+39
-1
Je komentář přínosný?

Konečně hra plná nových a nečekaných situací, vyžadující "think out of the box" způsob řešení! Jen tak dál!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
÷ Sarcasm ÷
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

To je bug v Animuse, nie v samotnej hre! Ako je to možné že ste to vy ako hráči a fanúšikovia série nepochopili???

(To že im akcie spadli o 9 percent po vydaní hry už asi ale bug v Animuse nebude...)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

hmm no ja tam nejky zasadny problem nevidim. Ved v ramci plateneho early acessu vyzera tato alpha verzia nahodou celkom dokoncena :-)

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

ubiLOL na konci videa :D

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

ale graficky je to pekne, skoda ze asscreed je ta najvacsia tupost

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

mi to připadá horší jak CoD

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

mohli tomu dat tak mesic dva na testovani a opravu casto dost jednoduchych bugu, to co tam je nejcasteji videt jsou jen spatne kolize nebo mirne posunute nektere osy, sice je to neomlouva ale v tak rozsahlem projektu a s tolika objekty ukocirovat takovej ekosystem nebude zadna sranda, to bude hodne narocnej zahul a osobne bych to ani delat nechtel, pritom predpokladam ze zodpovednej clovek zato dostane slusnej pojeb

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Este som to cele nedopozeral, ale ti vznasajuci sa "leziaci" ludia na cca 1:50 mi pripomenuli Inception. :D Uz len "obalit" ich kablom. :D

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Problém je, že tohle není zdaleka první hra, kterou letos ubi vypustil šíleně zabugovanou. Might and Magic X.: Legacy a Watch Dogs na tom nebyli o moc lépe. A u prvně jmenovaného navíc UBI ukončil podporu už po třech měsících aniž by opravil byť ty nejhorší chyby a přiznal se k tomu po dalších dvou.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Zdravim, Watch dogs jsem hral od druheho dne - bugy tam byly (a mozna jeste stale jsou) ale zase az tak hrozene jako jsou v Assasins jsem nezazil, to uz je fakt extrem.

Bohuzel neni to jen Ubisioft co dneska vydava alfa/beta verze her a chce za to prachy. V tom lepsim pripade to jeste casem opravi, v tom horsim to opravi az s vydanim nejakeho placeneho DLC a v tom nejhorsim se na to vykaslou uplne.

Docela me tato situace stve .... asi uz prestanu hry kupovat nebo co.... Asi nicim jinym nez penezenkou vydavatele neovlivnime. Anebo tvrde pozadovat opravit vadny produkt, nebo si vratit penize.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Já to řeším nepříliš počestnou cestou try-before-buy a s koupí většinou počkám na nějakou tu slevovou akci, což má zároveň plus v tom, že půl roku po vydání je už většinou to nejhorší opraveno.

A než za to ukřižujete, podotknu, že to k tomu mám dobré důvody, jmenovitě předobjednávky Gothic 3, Dragon Age Origins, Mass Effect 2, Mass Effect 3, Might and Magic X.: Legacy, Watch Dogs a poslední v řadě Civilization: Beyond Earth. Nevermore!

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ja za to nikoho krizovat nehodlam.
U singleplayer her take nemam moc problem pockat pul roku rok na odladeni a jeste k tomu slevu.

Horsi je to u multiplayer titulu, kde po roce uz to treba hraje malo lidi, nebo to uz hraji jen naskilovani hraci, nebo boti. Pak je to trochu nuda.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Nejsem si jistý proč si jmenoval ME2 a 3. Jedničku jsem taky hrál dlouho upirátěnou, ale 2 i 3 jsem rovnou předobjednával a ani v den vydání jsem s nima neměl problém. Bohužel, tyhle časy jsou asi definitivně pryč.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Protože všechny jmenované hry pro mne svým způsobem představovaly zklámání a u jejich vydavatelů už si veškeré další předobjednávky zatraceně rozmyslím, pokud je učiním vůbec. U ME2 a 3, můžu jmenovat zjednodušení rpg prvků na holé minimum, EA DLC cenová politika, úžasná vstřícnost EA podpory (já naopak na několik bugů narazila) a pak samozřejmě tříbarevný konec.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

pravda, politika DLC je otravná, člověk bez všech DLC má sotva 80% příběhu (v případě ME3 tak 40% lol).

ale třeba Dragon Age: Prameny považují za jednu z nejlepších (fantasy) RPG vůbec.
a i Mass Effect 2 byl skvělý (i když bez DLC je to opět chudší), zklamání přišlo až s Mass Effect 3.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Zakaznik firmu jinak nez pres profit neovlivni.
Gratuluji k tomuhle zjisteni.
Lepsi pozde nez...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Mně už se zdálo i Watch Dogs nějaké extrémně náročné, že na svém HE jsem to neroztáhl

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pravděpodobně jsi měl tu Bitcoin verzi. Kámoš to hrál v pohodě "mojí" verzi na Phenomu x4 965 a HD5850. Já na i5-2500K a i7-3770K s HD7950. Dosáhnout 60FPS nebyl nijak velký problém.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

video dobry, ale toto: http://youtu.be/9pQ_ZozZIio me dostalo na kolena :D (pro rejpaly: vim, ze je to z jine verze, ale o to tu preci nejde ;)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

čekal jsem watchdogs engine(to bude nakonec asi AC rouge)... tímto u mě naopak autoři stoupli, že se snaží o něco nového... jen to dopilovat :-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Watch Dogs ma svuj vlastni Disrupt engine a AC hry vzdy meli a stale maji porad svuj ANVIL.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

asi jsem slepej, ale disrupt a anvil mě přijdou velmi podobný

prej engine pro watchdogs "from the scratch" si pamatuju že jsem četl a před vydáním jsem byl natěšenej... ale vono hovno... když jsem nakonec zjistil že je to assasins creed z budoucnosti a akorát k tomu přidali pár věcí z far cry

jestli opravdu hooooodně náhodou vivinuli Disrupt jen proto aby ho pak nepoužili, tak to bych se hodně divil
myslím tak, že Rouge bude smíchanina black flagu a watch dogsů(v podstatě dost naráží na možnosti starých konzolí, takže jestli má být něco nového, tak jedině tím že přidají featury z watchdogsů)
a unity taktéž s tím, že to ještě vylepšili(optimalizovali(jestli se tak dá říct po přečtení článku :-D)) pro větší masu lidí(ve hře) a kdo ví(já ne, ale půlka lidí už jo :-D), co všechno je tam navíc tam ještě dali

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Far Cry je zase DUNIA, ale samozrejme ze ruzne casti / pristupy se pouzivaji ve vice enginech a probiha tam coop mezi ruznymi studii v ramci ubisoftu.
Engine je to ale jiny, prestoze tam podobnosti jsou.
Disrupt pochazi od uplne jineho studia, ktere puvodne pracovalo na Driver a vychazi tusim prave z nej. EA zvolilo jiny pristup a snazi je vsude pouzit Frostbite. Ubisoft nechava svoje studia si delat vlastni enginy a ty vylepsovat v ramci serii.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Když je ubisoft tak liberální, tak mi řekni proč autoři Watchdogs udělali tu hru tak, aby se pocitem ovládání blížila assasins creed a člověk si připadal jak ve far cry? :-/

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Zdali se da nazvat pristup ubisoftu za liberalni, tim si nejsem uplne jisty. Nazval bych ho osobne jinym privlastkem, nicmene.
Watch Dogs se nejenom blizi AC ale mnohem vic se blizi napriklad serii GTA, stejne jako dalsim hram. Zcela jiste se nechali inspirovat mnohymi hrami. Pocit je silne subjektivni a ja tam tak velkou podobnost nevidim. Rozhodne ne vetsi nez u mnohych dalsich her. Ubisoft ma zkratka pocit (legitimni), ze podobne hry s otevrenym svetem (ala GTA) si proste najdou svoje siroke publikum a koreni v podobe hacking bude pusobit sveze a neotrele!
Podobnosti muzeme najit mezi ruznymi hrami ale to jeste neznamena, ze musi mit stejny engine nebo podobny vykon.
Ja osobne povazuji za lepsi mit jeden univerzalni engine a ten aplikovat na mnozstvi svych titulu. Na druhou stranu chapu tak velkeho vydavatele jako Ubi s mnozstvim studii, ktere maji svoje vlastni enginy z predchozich titulu a s temi umeji pracovat a umi si je prizpusobit.
Jak AC tak FC jsou tituly, se kterymi ubisoft na trhu uspel, a proto logicky bude podobne funkcni modely aplikovat i na dalsi hry.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

divíte se?? Ubisoft přišel s "úžasnou" myšlenkou, že během několika měsíců nám stihne naservírovat rovnou 2 díly Assassin's Creed (Unity a Rogue)... takže to logicky muselo dopadnout takhle: žádný čas na optimalizaci nebo řešení bugů.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Pokud ze tohle lidi vypláznou 60$ plus během hraní když chcete otevřít tu či onu truhlu, tak jedině zaplacením mikrotransakcí, jenž jdou až ke 100$ (!!!) ( http://youtube.com/watch?v=deumbPHeB94 ) ... tak v tom bude Ubisoft pokračovat.

Toliko masivní bojkot až krach může ještě herní průmysl zachránit, protože tohle je konec.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Tri diely ... ešte Chronicles China, 2D platformovka. A sem-tam nejaká mobilná hra.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ale to neni novinka, minuly rok to bylo obdobne. Co se vykonu tyce ani GameWorks vykonu jiste nepomohl (alespon na AMD grafikach rozhodne ne), optimalizace GameWorks ubisoft ovlivnit vubec nemuze!

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ad GameWorks:

Akým spôsobom ovlyvnilo negatívne HBAO+ výkon u Watch Dogs?

Celkovo samozrejme GameWorks ako prídavné feature k renderingu si v niektorých prípadoch zoberú výkonu viac (ako God Rays, PCSS či PhysX). To vyplýva z logiky veci. Iné je to ale napríklad u spomínaného HBAO+, ktoré je po výkonovej stránke na tom lepšie ako HDAO. A aj pri ňom majú ľudia možnosť zvoliť iné riešenie ak sa im toto nepáči. GameWorks feature-y nie sú Mantle. Mantle zefektívňuje prístup k HW pri nezmenej grafickej stránke zatiaľčo GameWorks ovplyvňuje grafickú stránku hier. Nedá sa od toho očakávať, že by mal výkonu pomôcť.

UBISOFT sa proste rozhodol vydať neodladenú hru. V prípade Watch Dogs ešte v primeranej miere. V prípade ACU to fakt prehnali keď im nefungujú základné veci (levitácie, vo veľa prípadoch kolízie a pod). Toto je fakt maslo na hlave UBISOFtu. Viem, že niektorí to využívajú na to, aby si kopli do NV (viď DD, ktorý zrejme netuší ani základy vývoja hier a nevie ani čo znamená optimalizácia - s týmto slovom manipuluje podľa ľubovôle). Ale o tom by to nemalo byť. Myslím, že článok pod ktorým teraz píšeme tieto komentáre celkom pekne vystihuje ako sa veci majú. NVIDIu v tomto prípade do toho pletú iba fandovia AMD.

Každopádne predpokladám, že máš AMD grafiku. Aké máš skúsenosti s testom GameWorks features v hrách, ktoré vyšli? Vychádza ti to naozaj až tak zle?

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Videjo nejede, bylo asi okopcene od originalu kvuli reklamam, tak jej zabanovali, hodte odkaz na original.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.