Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Automobily BMW a Tesla Motors od nynějška s čipy od Nvidie

Nevím jestli se výrobci aut nezbláznili, ale tohle mi nepřijde jako správná cesta.
- Hacknutý Chevrolet Volt-zamikaný přes BlueTooth
- Zranitelnost aut se senzorem tlaku v preumatikách
- Chyby plynového pedálu Toyot

Software(firmware) čím dál více ovlivňuje chování(bezpečnost) aut.
- S větším objemem kódu nutně klesá schopnost najít bugy před uvedením produktu.
- A tak bych se nerad dožil situace kdy kvůli chybě v datumu přestupného roku auto přestane reagovat ve 100km\h rychlosti.

Nemluvě o futuristyckých virech pro auta, které Vás po nastartování zamknou v autě-nezobrazí spam-ale přímo Vás do daného obchodu dovezou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

úvaha jistě zajímavá, jen tě moc prosím, nainstaluj si do webového prohlížeče kontrolu pravopisu ;-).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zadny vyrobce automobilu nebude stavet bezpecnost ovlivnujici elektronicke systemy na nejake nove nevyzkousene, navic zbytecne slozite, platforme.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevim, zlata auta s minimem elektroniky, nevim, jestli by se mi chtelo jezdit v japonskem zabavnim centru :o( (spousta barvicek, blikatek, houkatek,...) ale ja jsem v tomhle konzerva... verim, ze BMW vi co dela :o)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tý jo, 17" v autě, to už pak vážně začnu ignorovat 15" notebooky a ještě menší parodie na ergonomii.

Co se týče úvah o poruchovosti takových automobilů. Ano, komfortní elektronika a komfortní blbosti vůbec, jsou největším zdrojem příjmů servisů:). Kdo na to má, tomu to vadí „jen" kvůli ztrátě času, průser je, že to chtějí mít lidi i levných autech, a tak to automobilky cpou do čímdál levnějších modelů. Když se elektronika stará o emise a řazení tak to respektuji(paradoxně je té poruchové elektroniky z této oblasti míň v elektromobilech), ale jinak je to jen tahání prachů z dost často i chudých lidí, co po čase zjistí, že na opravy a diagnostiku nemají prachy, a tak se problém řeší např. zalepením svítící kontrolky. Není bezdůvodu, že servisní technik po x letech praxe touží po automobilu bez klimatizace, s mechanickým stahováním okének a absolutním minimem elektroniky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono je to u těch servisáků dané hodně tím, že je to nové, nemají s tím zkušenosti a neumí to opravit. Ať chcete mebo ne, auto je dneska spotřební zboží. Zkončí záruka, a začne se sypat......

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je dost smutný, když "spotřebák" už stojí stovky tisíc :-/ Naštěstí zatím moje brto už osmej rok šlape v podstatě jak nový, problémy jsou jen vyloženě "kosmetickýho" rázu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bohuzial, "na zapade" asi maju trosku inak nastavene prijmy, a lizingovky tiez funguju uplne inak.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Neumí to opravit - ono to fakticky ani opravovat nejde. To je stejné jako s TV. Starou jsem si opravoval sám a součástky koupil kdekoliv za pakatel. U té nové žádné součástky neseženu, protože až na pár drobností je to zákaznický IO a mění se celý blok. Opravovat se tak dá akorát zdroj, kde je ještě pár normálních součástek - naštěstí je to tak 50% příčin poruch :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No do auta se nV docela hodi, tam jsou velky chladice :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Upozornění: Program brzdra provedl neplatnou operaci a bude ukončen, při opakovaném zobrazení této zprávy vyhledejte autorizovaný servis.....JEB!!!............

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

anebo: Natankovaný benzín neprošel certifikátem kvality, vypínám motor...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...natankovaný benzín nemá digitální podpis společnosti Microsoft, opravdu jste si jistí, že chcete nastartovat?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.