Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Jak prodloužit dobu aktivace u Windows Vista na 120 dní

zvlast kdyz na ty plecce trva vsechno tak ctyrikrat dele zeano ;o)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

tak tohle je těžká sranda. MS si, mám pocit, trochu zavařil :-). to zas bude Balmer prskat
už to vidím, jak někdo přijde s poupraveným skriptem nebo knihovnou :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Na tomto je ale přeci založen timer-crack. Nechci to tu nijak rozvádět, jen reaguji na to že "někdo přijde s knihovnou...". Ten návod existoval ještě před oficiálním vydáním visty. :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

TO je to tak jednoduchý ? No jsem zvědavej jestli to Microsoft nezatrhne :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

bigboban: já to teda nesleduju, páč zatím drtím vistu RC2, což mi na pokusy stačí a potom budu mít služební vistu z MSDN, ale zaslechl jsem, že s timer crackem se prej MS nějak vypořádal...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ještě dotaz - funguje v neaktivovaných Vistách všechno jako v aktivovaných (windows update, atd.) ? :-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

V neaktivovaných funguje úplně vše jako v aktivovaných:)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ne že by mi to nějak vadilo, ale čistě formálně právně je daný postup stejně nelegální jako použití KMS, nebo úprava BIOSU. Přičemž první umožnuje opakovanou aktivaci na 180dni a druhý Visty aktivuje na jeden furt.
Pokud se podíváte do EULA tak se dočtete:
 "Pokud nedojde k aktivaci, jsou vaše práva k použití softwaru po uplynutí doby zadané při instalaci omezena" Doba zadaná při instalci je 30dni :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Dá se někde oficiálně stáhnout Vista tzv. "na vyzkoušení", podobně jako tomu bylo např. u Windows Serveru (120 dní zkušební doba)?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>> kkkk:
TO, co říkáš, je sice hezké a nejspíše i pravdivé apoužitelné, v reálu bych se toho ale moc nebál. To by taky někdo mohl přijít se softwarem, který by byl k dispozici zdarma ke stažení a v jeho licenčních podmínkách by bylo napsáno, že "jej nesmíte používat vůbec". Ta absurdita je tam imho na stejné úrovni.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

>Squish> Nevim kdy to MS odebere, ale mam pocit ze nikdy. Tahle fjůčra je pro vyrobce OEM. Timto se odebere product key, ktery vyrobce pouzil pro predinstalovani a nastavi se doba pro aktivaci na 30 dnu, aby koncovy uzivatel mel moznost 30ti denniho testovani.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

da sa aj na dlhsie :-)
Pred instalaciou Visty nastavit v BIOSE datum na 2099
pri prvom restarte na 2098 pri druhom 2097 a po prihlaseni a naslednom restarte na aktualny rok. Aktivacia bude stale 30dni :-)
Som ale hnusny co... Windowsaci a zaryti poctivci pustite sa do mna :-D

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

No to tady CDR navádí k pěkným nepravostem :-)... taky (stejně asi jako většina) čekám, až tady někdo začně plivat plameny pekelný :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A co treba udelat si v Linuxu/BSD diskovou image pro XEN a ty wokna poustet v simulatoru? S tim se da delat spousta zajimavych veci - treba zpomalit jim cas, kdyz se na nich nic nedela, nebo ukladat data nekam jinam, nez na systemovy disk a po kazdem restartu je mit znovu preinstalovane, aby se v tom systemu nehromadil bordel ...

I kdyz clovek, ktery dokaze nakonfigurovat Linux s XENem asi nebude mit zapotrebi provozovat takovou vec, jako je vista ...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Zajimave nazory a klobouk dolu na co vsechno lide neprijdou. Na druhou stranu je smutne, ze se software stale krade. Jo, pro nas je to stale neumerne drahe, ale je to drahe kvuli 1. danim, 2. prisernym marzim a 3. kvuli piratstvi. Kbyby si kazdy software koupil, verim, ze by i ceny byly nekde jinde.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

2 ljelinek:
"Kbyby si kazdy software koupil, verim, ze by i ceny byly nekde jinde."
to je pravdepodobenjsi ze kdyby MS visty rozdaval zadarmo tak mu par lidi dobrovolne prispeje

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

ljelinek: Keby si všetci software kupovali, nebol by lacnejší, iba by sa vývojári mali lepšie... To kde si v kapitalizme videl, aby niečo zlacnelo, keď to všetci platia?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...120 dní je viac ako 30 na aplikovanie c.r.a.c.k.u aj pre "neznalých".

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ver si cemu chceš... tam kde vladne monopol tak se ceny vzdy jen upravuji /a to VZDY smerem Nahoru/ ... pouzivej hlavu ... proc by mel nekdo snizovat cenu kdyz ho k tomu nic nenuti ...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dr_Who: No neviim, kdyby se nekradlo, tak by MS jiste zlevnil. Tezko si predstavit, ze by byly Windows v nejake vetsi mire pouzivany. (Vsak MS urcite v duchu dekuje a zehna piratum, ze mu zaridili takovejhle kseft)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No ... mas celkem pokrivenou predstavu o svete komerce ... proto je potreba vsechny monopoly zrusit a nejinak by se melo pristupovat k M$

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Dr_Who: No tak hlavne ze Vy v tom mate jasno. (priste by treba neskodilo napsat, v cem je pokrivena)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby se nekradly Windowsy, tak by Microsoft nebyl tam, kde je ted ;)

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

kkkk: Co ze je nelegalni na uprave BIOSu ? Za chvili tu nekdo bude tvrdit ze i udelat si vlastni driver je nelegalni.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Johnny: dle tebe kdyby najednou všichni začali kupovat legály vystoupí Billie Gates v show Larryho Kinga a slavnostně oznámí, že je všechno za polovic jen proto, že se lidi přestali chovat jako zloději a odevzdali mu prachy?

tvá představa o světe ekonomiky opravdu není pokřivená, je totiž naprosto absurdní

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

tahle funkce není nic zvláštního, to samé už je obsaženo v nástroji sysprep pro windows xp a windows server 2003.
rozdíl je jen v tom že deploy nástroje pro OEM výrobce jsou již součástí systému. slouží to k resetu počítadla a je možné provést 3 resety. tato funkcionalita je i v sysprep.
navíc je to oficiální a dokumentovaná funkce... viz. odkaz Volume Activation Guide
http://www.microsoft.com/technet/desktopdeployment/bdd/2007/VolumeAct_5....

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Ahojte načo Vám je 30 dní, na vyskúšanie Vám stačí pár hodín, problém z ovládačmi, Pokiall Vam beži XP v pohode není dôvod VISTU davať - nechcem ju

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

to Rodney: Na úpravě BIOSU je nelegální úplně všechno, v podstatě jde o autorské dílo jako každý jiný SW a jeho pozměnování je nelegální :-). účelem úpravy o které mluvím je přidání toho správného obsahu SLP 2.0, následně se pak nainstalují OEM Visty a ty se domnivají, že běží na řekněme notebooku pro který výrobce zakoupil hromadnou licenci. Výhoda, Visty jsou aktivní bez časového omezení a není třeba se obtěžovat nějakou aktivací a dalšími radostmi, kterými MS trestá své platící zákazníky.
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Veľmi pekné, takže po 120tich dňoch (alebo inak povedané po 4 vynulovaniach) znova urobím čistú inštaláciu a takto môžem VISTU používať donekonečna :-)))

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

-- Chytrej: Hehe, laskave si poradne a nejlepe dvakrat, prectete co jsem napsal. (a dopredu Vam mohu rict, ze to rozhodne nebyl ten nesmysl, co mi tu podsouvate)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Myslím že jde o hacking nebo cracking a je to nelegální.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

>> kuzn:
Myslím, že kdyby to byl, jak říkáš, hacking/cracking (což jsou mimochodem dva dost rozdílné pojmy), asi by se o tom nezmiňovaly veřejně dostupné materiály Microsoftu...

Nicméně co jsem fakt nečekal, je, že ten postup, co tu "pito" zmínil, opravdu funguje. V takovém případě nedokážu pochopit, jak sami u Microsoftu mohou věřit vlastním řečem o tom, že je to "nej-pirate-proof", když se to dá bez jediného bajtu třetí strany ojet tak snadno :/ Ti jsou snad ještě více "dosebezahledění" než jistý narcis... Ale tak zase na druhou stranu, jak tu někteří tvrdí (a pod to se podepisuju), kde by dnes byli bez pirátství, že ;-). Řečeno slovy klasika "musíme jít tomu štěstíčku trochu naproti..."

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

A co to hodit do baťáku do naplánovaných úloh - spustit každých 29 dní, ať to člověk nemusí hlídat? :) I když, instalace systému 3x ročně... :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co se stane, když dojde čas aktivace v době, kdy je člověk přihlášený ve Windows? Funguje to až do restartu nebo ne? Protože kdyby jo, tak by ta doba mohla být podstatně delší než 120 dní. Teď mám na Win XP uptime 55d. Takže bych se mohl s tou Vistou dostat třeba až na půl roku, což je už na mě dost a málokdy mi OS vydrží dýl než půl roku. No ale to je jedno, stejně si Vistu koupím, jak budu kupovat nový PC :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Jak prodloužit dobu aktivace u Windows Vista na neurčito?.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze byla založena k článku Jak prodloužit dobu aktivace u Windows Vista na 120 dní.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Mrkvosoft to dělá schválně nikdo Visty nekupuje tak pomůžou pirátum aby se alspoň trochu rozšířili.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ballmer: Jakto že se jehovista šíří tak pomalu ?
Vývojáři: No nějak jsme zapoměli přibalit crack.nfo
Ballmer: Zatrtaceně, už je vylisované! Teď ná nebyde než ho vystravit na astalavistu...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Fascinuje mne, jak se socky neustále snaží obejít aktivaci a hlavně získat něco zadarmo a přitom plivou na systém, který chtějí získat.
Prostě si kupte OEM verzi a máte po problému. Kdo nemá peníze, nebo je nechce vydávat, ať si pořídí náhražku - linux a dá pokoj.
Je vidět, že nejvíc řvou a prskají ty, co v životě umí jenom kopírovat, ale nic nového do života nepřinesou.
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Údajně je tato možnost u edic Vista řady Home na novějších médiích potlačena.

http://windowssecrets.com/comp/070315/#story1

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Romand : Hmm a protoze mam legal wokna a dalsi soft, tak muzu MS dekovat za to ze pri kazdym vetsim upgrade si musim system znovu aktovovat a ze po vice aktivacich musim volat na tu jejich slavnou linku ?
To si radsi i legalne nainstalovany system upravim , abych mel pokoj.
Ona ta "nahrazka" linux je kolikrat lepsi. Nebyt wokna nacpany vsude, tak je nemusim mit ani doma. Linux mi je bohate nahradi.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ano. Tak tento příspěvek byl zaslán do databáze nejdebilnější příspěvku na českém internet . Gratuluji :-)

"dreamkiller ? 194.212.102.xxx - dnes, 20. března 2007, 12:05

Mrkvosoft to dělá schválně nikdo Visty nekupuje tak pomůžou pirátum aby se alspoň trochu rozšířili."

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Sorry za ta vypadlá písmena......

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Romand : Máš naprostou pravdu. A ještě se jako pvvs snaží vyvolat dojem , že při aktivaci shodí 25 kilo jaká je to námaha ( i když se jedná o jeden klik myší ) :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

2Venousekh - ty si nám tu chyběl... zase se tě od někud vyhodili a teď opruzuješ tady? Ty máš provokaci v krvi? Neboj, on ti jednou někdo natrhne roucho :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To je Pane Helmute skutečně fundovaný příspěvek.

Ještě jsi zapoměl na "Windows suxxx Linux rulezzz !!!!! "

:-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

WOW

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

To :Venousekh  pro nekoho jeden klik mysi a pro nekoho kdo nem doma internet (např.já), vzit big tower, domluvit se s kamožem dovezt mu to, prenastavit sit.kartu, zaktivovat a dovezt to zpatky, a ta skrin fakt 25kg ma a ja u toho noseni fakt zhubnu :-). Takze tu moznost bych fakt uvital. Jeste ze Visty nemusim.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Blabla : No vypadá to , že ani nemáš telefon. Tak to je opravdu smutné ... :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pevnou ne, mobil jo. Na bezdrat nemam primou viditelnost, kabelovka tu neni, a platit telefon o2 jen k vuli internetu nebudu.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

2 Romand:
Linux neni nahrazka, linux je uplne neco jineho, ale to asi nemuze pochopit clovek co nic jineho nez okynka nikdy nevidel

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Blabla : Tím jsem chtěl říct , že můžeš aktivovat po telefonu ( jakože zavolat technikovi Microsoftu ) .... :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pánové, není to tak jednoduché. Prodloužení aktivace bude fungovat pouze v případě, kdy se nechcete s PC připojovat na internet.  Jinak při prvním ověřeření pravosti dojde k zamknutí systému. Tomáš Koška, Microsoft

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

myslim ze microsoft moc dobre vi co dela, kdyz zatim tuhle dirku neresi... pribude vic uzivatelu visty a pak ten dav zacne bohuzel ovlivnovat i ty ostatni co zatim na vistu z vysoka... a pak se zacne nakupovat protoze zacnou chodit dokumenty ktere pujdou otevrit jen ve viste apod .-/
m

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

>> Venousekh:
Soudě dle tvé trvalé provokační nálady jsi musel mít za minulého režimu bezvadné vztahy s StB :).

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To Venousekh : Aha, taky jsem to zkoušel - "všichni operátoři jsou zaneprázdnění, počkejte"=5min, "sdělte nám vaše čislo + kontrola"=5min, "vaše aktivační čislo je + zadání + kontrola"=5min, Neaktivováno, "zkuste nové číslo ...atd"=10min. Při sazbě Twist Standart 7,90 = 197,50 Kč. Reinstaluji min.tak 3 za rok, životnost OS XPHome cca 5let, cena OS OEM 2600,- (1,5roku zpět) = za 5 let zaplatím za systém 5562,50 jen kvůli aktivaci - no NEBER TO!!! :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

>> tomas_Koska:
To jsem rád, že jste nás navštívil, pane Koško. Mohl byste, prosím, vyřídit na patřičných místech, aby byly ve Windows Vista opraveny některé "bugy", jako třeba ten s tou instalací Windows Vista v budoucnosti a následném návratu zpět do minulosti, kdy zůstane zbývající doba do aktivace stále 30 dní?
Za všechny legální uživatele děkuji.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

WIFT : Za to ty budeš přinejmenším Václav Havel křížený s bratry Mašíny , protože to člověk nemůže být nějaký béčko , když projevuje takovou dávku hrdinství bojem proti "vrahům z Redmondu".
Také bych chtěl být takový velký kluk a hrdina , jenže já už jsem ve věku kdy počítač používám k práci , tak tady budu muset přenechat Linux odvážným hledačům světla na konci tunelu. :-))

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Blabla : Ano .. přesně jak píšeš ...blablabla

Až na to , že se dá volat i na číslo které je ZDARMA

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>> Venousekh:
Víš, ony ty tvoje výkřiky nejsou o nic lepší než výkřiky typu Linux rulezz a podobně. Si s těma nešťastníkama klidně můžeš podat ruce :). Blbost v instantní podobě jako blbost v prášku, žádnej rozdíl nevidim.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

WIFT : To je tvůj problém , když rozdíl nevidíš. Jen tě to trochu definuje . :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ano da se volat zadara, to je fajn, ale travit 10minut vysvetlovani proc jsem si dovolil znovu win reinstalovat a odpovidat na dalsi ubohe otazky jak vypada CD z ktereho to instaluji, jestli mam na bedne tu pitomou samolepku atd. me prijde jakozto pro zakaznika ktery za system v bedne zaplatil temer 10.000,- docela neprijemne. Velmi slusne receno. K tomu... jak se tu nekdo vychvaloval OEM a jak jsou vyhodne.. hezky blaf... XP mam nekdy od konce roku 2001 a mezi tim jsem uz 5x menil desku, koupit OEM tak se nedoplatim...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mimochodem, pri prvni aktivaci WinXP pres telefon pred 3 roky mi to zvedl zivy operator a tim jsme si ty cisla diktovali.

Pri reaktivaci nekdy pred rokem (neco jsem v kompu menil), to uz byl telefonni automat, ktery mi ten aktivacni kod pekne nadiktoval(v cestine) a byl klid.

Predpokladam, ze stejnou technologii pouziva Microsoft nadale i pro Windows vista - takze zadne vsichni operatori jsou plne vytizeni, pockejte, bla bla bla.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ked som potreboval nieco ohladne MS keys a aktivacie, tak som vzdy volal na US podporu, tam nikdy nebol problem (a nemali ani take blbe otazky ako CZ/SK MS podpora).. a tych par korun za telefonat ozaj nelutujem ;-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tvrzení o tom, že postup je legální bych mírnil, být redakcí. To, že se postupu dosahuje legálními prostředky (Script od MS a nastevení systému) je sice pravda, ale výsledek, fungující windows vista po testovací době, již legální není... (můžete legálně držet zbraň, můžete s ní i legálně střílet, ale nesmíte nikoho zastřelit)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

tomas_Koska:
Dobrý den, nechtěl bych se zde pouštět do nějakých zásadních sporů, ale "rearmovaná" Windows Validací projdou, neskoušel jsem provést rearm třikrát za sebou a následně udělat zde popsaný trick abych dokázal zda máte či nemáte pravdu, ale zítra, až dokončím testovací prostředí to jistě udělám, a vzhledem k vaší pozici v MS moc nevěřím tomu, že máte pravdu - (manažeři se obvikle mílí :-))

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mohl by se ozvat nekdo, kdo mel nejake potize pri reaktivaci OEM Win XP, napr. ze menil disk, mobo atd.? Myslim, ze to zase netreba tak demonizovat. Otravne to je, bezesporu. A nekdy i zvlastni - sam jsem byl u jednoho znameho svedkem toho, ze pri pouhe aktualizaci ovladacu graficke karty (ATI - nutno vse stare odebrat) to znovu vyzadovalo reaktivaci XPcek. Na druhou stranu - nemusi se mi vsechno, jak a co dela MS libit, a taky nelibi, ale kydat na ne hnuj a soucasne hledat cesticky, jak usetrit a nelegalne uzivat jejich OS (o nic jineho nejde), taky jaksi neni koser. Ten, kdo ma na novy pocitac, toho uz ten rozdil za OEMka nezabije.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

>> Venousekh:
Jedna věc mi pořád vrtá hlavou. Proč v každé diskuzi o Microsoftu (a někdy i jiné) tuto společnost nechvalně známou nečestnými praktikami neustále obhajuješ a na linuxáky si sem tam neodpustíš plivnout (nazývat uživatele Linuxu odvážnými hledači světla na konci tunelu _JE_ házení špíny, to se na mě nezlob). Pořád nechápu ten benefit, který máš z obhajování MS za každou cenu. Za tím musí být něco magického, že to děláš tak často (už jsem i přišel na to, že finance za tím u tebe nebudou). _TO_ je můj opravdový problém.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>> Venousekh:
Ještě jedna otázka: Existuje nějaký politik, kterého bys uznával? Zatím jsi se opřel do všech u mě tak nějak neznámějších ;-).

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

WIFT : Všimni si , že se objevím v diskuzi o Windows a Microsoftu , vždy až v reakci na nějaký ten "Mrkvosoft" a podobně. Prostě až když se tu objeví typický uhrovitý trouba nadávající na MS ( samozřejmě z počítače s cracklými XP nebo Vistou :-) )

Prostě z těch lidí mám legraci , když se pak mrknu na penetraci OS a vidím těch 98% pro Windows :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

WIFT : Jinak já obecně proti Linuxu samozřejmě nic nemám a sám tu na svém druhém PC nějaké to SuSe provozuji :-)

Btw : Můj oblíbený politik je V. Klaus. Jak jinak. Žádný komunismus :-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Venousekh - kontaktovat MS po telefonu? Diky, parkrat mi to stacilo. A myslim, ze by to stacilo na par hororovych povidek. Jedine, co pri jednani s touto pochybnou firmou funguje, je osobni navsteva vedeni a soucasne mit zname v nejakem mediu. Jakmile zjisti, ze se jejich arogantni chovani chystate zverejnit, pak ustoupi. Do te doby jste pro ne jen za debila. Takze diky, nemam zajem, stacilo mi to 3x...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

ja s aktivací win neměl nikdy problémy a OEM win XP instaloval na několik pc a aktivace vždy v poho, dokonce když sem měl win vista RC2 a chtělo to po mě aktivaci, zavolal sem si tam na ten automat a rekl ze chci aktivovat win xp ;-) no a co se nestalo, vesele sem aktivoval i vistu rc2 pres aktivaci xp.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Lukas Kalista: Nic v zlom, ale tak sa spravaju vsetky velke firmy.. o arogantnosti a debilnosti Apple (a ich politiky) by som tiez vedel rozpravat.. tym to vobec neobhajujem, ale preco sa pozastavujete prave nad MS ;-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

prophet - 1) To ze se tak chovaji ma podle vas znamenat, ze se s tim mam smirit? Zajimalo by me, kolik byste musel zaplatit vy, aby vam nevadilo, ze vam odmitnou uznat reklamaci z duvodu, ze nefunkcnost je vlastnost. Omlouvam se, ze to tak napisu, ale argumentovat timto zpusobem muze jen silenec a pokud k tomu budou pristupovat lide podobne jako vy, bude to stale jen horsi...
2) Apple nebo CDS? S Applem jsem problem nemel, CDS je bohuzel kapitola sama pro sebe... Ale o te tu snad rec nebyla, nebo snad ano?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Lukáš Kalista : Onehdá jsem chtěl reklamovat , že se mi v OpenSuse přestal otevírat Yast a nebylo kde :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Venousekh - A proc mi to rikas? Mam snad neco s OpenSuse spolecneho? :-) Krom toho kecas, nebot na webu je celkem slusna podpora. Navic - kolikpak te stal? V mem pripade ten soft stal 15 tisic. S jejich pristupem 15 litru vyhozenych oknem... Jinak pokud chces podporu, tak je tva chyba, jak sis vybral. Mas na vyber. Kdyz zustaneme u toho SuSe, muzes si poridit Enterprice edici. Tudis v tomto pripade to je tva chyba...

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

MS rekl jasne, jak to s potiranim piratstvi mysli. "Jsme proti nelegalnimu pouzivani software, pokud nebude od nas". Tim je receno vse. MS si uz tak namastil kapsu, ze je mu uplne jedno, kolik lidi jejich SW pouziva a dokonce s tim souhlasi, prave proto, ze je to jejich SW. :o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je jasné, že necracknutelný OS by nejvíce poškodil MS a jak se zdá tak si to hoši z Redmondu uvědomili a počáteční neúspěch Windows Vista je o tom více než ujistil. Nicméně hlavní problém Vist není v aktivaci či neaktivaci, ale v řadě dalších technologii (DRM, klopné bity, atd.), které nepracují v prospěch zákazníků MS, ale proti nim.Pokud si toto MS neuvědomí začne jejich tržní podíl klesat. Koneckonců Windows nedominují trhu protože jsou nejlepší, ale protože pro ně jsou programy o kterých to cele je (nepočítam počítače státních úředníku ty většinou vystačí s soliterem ve Windows :-) ) 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Lukas Kalista: CDS je naozaj kapitola sama o sebe (a nikto mi nevyhovori, ze to potichu Apple aj vyhovuje, pokial viem, tak CDS su/boli exmanageri Apple), ale samotny Apple s Jobsom ma podobne maniere ako MS (iba v mensom, mozu vyskakovat do vysky svojho podielu na trhu ;-))... a o vete "it's not a bug, it's a feature" mam osobnu skusenost priamo s Apple v style "pay for it, we'll fix it in next release - maybe".. takze je to prast ako uhod!
Nevelebim MS, ale rovnaky pristup ma SAP, IBM a dalsi - vsetci, ktori maju vo svojej sfere vyraznu prevahu (ci monopol).. len ma prekvapuje naivita mnohych ludi. Som si isty, ze vsetci zapaleni bojovnici proti MS by sa spravali rovnako ak nie horsie, keby mali taku moc a peniaze ako MS..

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

prophet - Ono to je tak, ze CDS je dcerinka MDS a tu zaladali nejaci lide z evropskeho zastoupeni Apple (tedy rikat, ze CDS maji byvali manazeri Applu je trochu zkreslujici). V kazdem pripade jejich chovani je silene. Souhlasim. Stejne tak, ze se velke firmy chovaji povysene. Ale to preci neznamena, ze tu budu souhlasit s tim, jak je telefonni podpora MS uzasna, kdyz to neni pravda. Stejne tak se s timto chovanim nehodlam smirit jen proto, ze "je to bezne". Naopak - budu to stale kritizovat a hazet jim klacky pod nohy. Je mi jasne, ze jsem pro ne jen obtezujici komar. Na druhou stranu obcas stipnu a treba se obcas pridaji i dalsi a mozna sve chovani obcas zlepsi (nebo alespon nezhorsi)... :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To:Venousekh
Sám Ballmer řekl do medii že je rád když mají uživatelé jeho soft a to i nelegálně a že úměrně spočtem nelegálních uživatelů rostou i ty legální. A pro tvou informaci Soft mám legalní a platím za něj ročně hromady poněz a tak se my nelíbí nucení firem jako Mrkwosoft Tm.R. že mně nutí přejít na další verzi jejich softu jen aby si nahrabali. Naštěstí hry pro DX10 ještě nehrozí tak ty XP my doma ještě vydrží a v práci už vůbec není důvod jít do Visty zde nám poběží XP ještě tak 2 - 5 let , stále nám běží na několika kompech win.98 a 2000. A linux rulez opavdu nečekej tedy né ode mně.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>> Venousekh:
Jak můžeš vědět, že ten, kdo na MS nadává, má akné a cracklé Windows? Já třeba nemám ani jedno ;-) Kromě toho akné je nějaká vada vlastností?

S tím Klausem jsi mě překvapil. Nechápu, že jsme tak rozdílní. Politiku tedy ponechme stranou. Zajímalo by mě, co se ti tak líbí zrovna na Suse (nebo je to jen náhoda, že zrovna Suse?)

Penetrace Windows je veliká, o tom žádná. Dokonce tak veliká, že si to mnozí pletou s monopolem (ano, jde stále jen o dominantní postavení, hodně dominantní postavení, k monpolu to má už jen krůček). Nemyslím si však, že Linux je provozován v tak zanedbatelném množství, aby se pro něj nevyvíjely třeba i komerční aplikace (to narážím na to Adobe z vedlejší diskuze). Pokud by se totiž pro alternativy nevyvíjelo nic, pak by se z dominantního postavení stal monopol se vším všudy (operační systém, který nemá žádné zastánce, tedy nikdo pro něj nic nevyvíjí, není možné považovat za OS v tom smyslu, aby dominanta nebyla monopoelm).

BTW (offtopic)- hezký fotky (ta slečna už nikoliv). Fakt to někdo za tu cenu koupí?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jenze bez aktivace nejde spustit aero a bez aera to jsou obycejny Windows 95 Service Pack 12 takze proc bych si to potom kupoval? Jedine ze mam prilis moc penez, ktery bych se rozhodl investovat do operacni pameti :-(

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Lukas Kalista: No, mal som to presnejsie napisat, exmanageri z europskej vetvy Apple (myslim, ze nemeckej, ale nie som si isty).. Ja si takisto rypnem opravnene do MS, ale vadi mi ta jednostrannost - MS je zlo, ostatnym sa to mlcky toleruje..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Wift: Adobe to zjavne nestoji vyvijat pod linuxom - OS X tiez nema velke zastupenie na trhu a Adobe pren vyvija, ktovie preco.. to ozaj nikto nevidi (hlavne medzi linuxakmi) nekonzistentnost a bordel v sw rozhraniach, nedostatok prehladnej dokumentacie (nie, milion RTFM a HOWTO to nevyriesi, hlavne ked jedno odporuje druhemu), zmeny z jednej verzie na druhu, neexistujuci support (a bezny uzivatel si kvoli tomu nebude kupovat enterprise verziu) - vyvijal by si ty (a hlavne vrazil do toho kopu penazi) na takej platforme? Ja nie..

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

pro prophet:
lukas kalista nikde neuzil ze jednani microsoftu je debilni, proto si myslim ze kritiku za urazeni spise zaslouzis ty.

k tvemu komentari "...Som si isty, ze vsetci zapaleni bojovnici proti MS by sa spravali rovnako ak nie horsie..." myslim ze spousta zapalenych bojovniku dokazuje ze to jde i jinak nez veli microsoft, viz treba linux a jine komunity.
m

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

theKing: A na to jsi přišel kde, že bez aktivace nelze spustit aero? Než začneš psát blbosti, tak si něco nastuduj. Jsi úplný hospodský inteligent.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Něrpa: http://www.microsoft.com/presspass/features/2006/oct06/10-04SoftwareProt...
 
Another important change with Windows Vista has to do with the activation process. As with Windows XP, Windows Vista systems must activate with Microsoft with a genuine product key within 30 days. Failure to do so will result in the system operating in reduced functionality mode until a genuine product key is used to activate and a successful validation occurs.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

2Romand: Ativace neni o tom estli si to koupis, aktivovat se to chce pri kazdy zmene HW a lidi ktery komp kvuli testovani prekopavaj 5x tejdne vazne nemaj naladu volat co 14 dnu do M$ a zapisovat si 50timistnej kod.

2Venousekh: ... asi si to nikdy nedelal

2prophet: je uplne jedno jak je fima velka, podstany je, jak je velky zakaznik. Je jasny, ze pokud za mnou prijde nekdo kdo mi plati kilo mesicne a bude po me chtit neco vic nez plivnout pod nohy, tak ho poslu nekam, ale pokud prijde nekdo, kdo mi plati mesicne 100M ...

2WIFT: Ty mas zatracenou trpelivost

2theKing: No vidis, prave si to pekne shrnul, Vista = Aero. Tudiz kdyz se rozhlidnu kolem a vidim jak maj vsici ve win nastaveny vzhled na win9x/2k, tak zadny duvod pro prechod neexistuje.

"within 30 days. Failure to do so will result in the system operating in reduced functionality "
Ja to teda chapu tak, ze se ti Aero vypne, kdyz do 30ti dnu widle neaktivujes, no a protoze si widle budou furt myslet ze je casu dost ...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

theKing: No jsi vtipálek. Dal jsem si Vistu na zkoušku na dva měsíce a aero jelo pořád. A o tom je ten crack, umožňuje ti používát vistu naplno bez omezení a aktivace. A PR článkům MS nevěř, myslím, že už jsi na to dost velký.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jjjj: mne to vysvetlovat nemusis, vysvetli to vsetkym svatym bojovnikom proti MS..
 
micker: ked ide o moc a peniaze, vsetky tzv. idealy idu bokom - o linuxakoch to plati tak isto.. problem je, ze oni tu moc ani peniaze nemaju ;-) Hehe, ved aj ten dobry Novell sa v mene penazi a zisku dohodol s MS - a aka to bola vlna spravodliveho hnevu medzi najspravodlivejsimi..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nefunguje!
 
Zkoušel jsem to na mých Vista Ultimate a stále mi to po restartu hlásí 3 dny...
Kde je chyba?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

tetnul sem to vista 64x taky nejede :D

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak jsem testovat WV na sichte, ted jsem presvihl tech 30 dnu, dal jsem tedy to prodlouzeni o 30 dnu a po restartu hlasi: Tato kopie systemu neni prava a finito. Tak ted vubec nechapu jak to funguje. Na novou instalaci jenom kvuli otestovani co nam pojede a co ne, na to dlabu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Fajn,funguje to.Jen musím příkaz slmgr -rearm zadat po restartu znovu a pak opět restart.Pak už je to OK.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Kurna píše mě to že nemám dostatečná oprávnění pleas pomožte jak to obejít

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zravim. Mne sa vcela stala takato vec. Vista sa mi po polnoci restartovala z dovodu instalacie upgradov a po restarte uz bohuzial nenabehla, pretoze mi vyprsala skusobna lehota. Po starte visty som mal v ponuke len tieto moznosti:
1.zaregistrovat windows online.
2.spustit vistu s omezenou funkcnostou (nezal iba webbrowser).
3.znovu zadat registracny klic.
Takze som sa dostal do uzkych, lebo aj napriek tomu ze mam este narok na nejaky 1-2 slmgr -rearm, tak som nebol schopny nijak spustit prikazovy riadok (win+r tiez nefungovalo). Skusil som restartovat pocitac a spustit nouzovy rezim s konzolou - ta je administratorska, ale napriek tomu som dostaval hlasky ze nemam dostatocne opravnenia. Preto som sa pokusal najst nejaku pomoc na internete, ale bohuzial som nic nenasiel. Tak som zacal experimentovat sam a nakoniec som sa dopracoval k tomuto postupu, ktory funguje:
-Nechal som nabehnut windowsy v normalnom rezime standartnym sposobom, az sa zastavili na menu s ponukou ako zaregistrovat windowsy.
-Z ponuky som vybral spustit s omezenou funkcnosti, aby som sa dostal k internetovemu prehliadacu
-V prehliadaci (u mna to bol firefox, ale asi by mali fungovat tak isto IE/O) som zadal do url file:///c: =>tym som ziskal pristup k suborom na disku a mohol som sa v nich zacat hrabat.
-kedze v prehliadaci nieje mozne subory spustat a uz vobec nie s administratorskymi pravami, tak som si na disku nasiel umiestnenie spustacieho suboru total commanderu a klikol som nan. Z ponuky firefoxu som vybral ulozit subor (defaultne na plochu) a v nasledne zobrazenom "mini download managery" firefoxu sa po ulozeni objavi polozka otevrit. tak som subor otevrel a je to.
-teraz uz len zostavalo najst si na disku v total commanderi windows/system32/cmd.exe , dat na subor pravy klik, spustit ho ako spravce a zadat do otvorenej prikazovej riadky spomynany prikaz slmgr - rearm

Dufam ze aspom niekomu som pomohol, lebo v diskusiach som videl vela ludi ktory sa po 30 dnoch vratili k XPckam pretoze sa im stala podobna vec ako mne a uz rearm pouzit nemohli/nevedeli.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

appendix, to si sa tolko snazil, aby si ten sunt udrzal pri zivote? co bude nabuduce? dobrovolna zbierka na programatorov v redmonde?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Taky mi to nejede :-/

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

nefunguje to

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Prosímvás nutně pomožte někdo, mám 5 dní do aktivace (nebo spíš do deaktivace :D ) a když zadám příkaz na nabití limitu, napíše to že nemám oprávnění i přesto že jsem administrátor.. nevíte co s tím? Myslím že se to bude hodit jai osatatním.. moc vás prosím, nevím si rady..

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Effect: No jestli nemáš zaplaceno, tak tady ani žádnou odpověď nečekej.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Effect:
Přeci jen něco poradím: Reinstall načisto.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro spravna opravneni je treba spustit příkazový řádek jako administrátor. Přes pravé tlačítko, položka Spustit jako Administrátor. Jinak to nefunguje.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Uvedený postup mi dosud fungoval, až dnes mi nevyšel, asi proto, že hodnotu v registru lze přepsat, ale systém ji zase vrátí na nulu, to znamená, že už není možno po nejnovějších aktualizacích Microsoftu prodlužovat dobu aktivace u Windows Vista přes 120 dnů. Mýlím se nebo na to máte jiný názor?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jste Borci. Diky za radu:)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

FYI: Funguje i s Windows 7.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.