Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Point of View chystá GeForce GTX 550 Ti se 4 GB paměti

Někomu se velká paměť může hodit na GPGPU, že :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

.. kdyby aspon do ty nevyuzity pameti slo nakesovat treba swap ci tak neco :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

swap na grafárně můžeš využít, teda aspoň Linux to umí, ale výkon není nic moc a při dnešních cenách RAM (což je asi motivace pro uvedení takovéhle karty) to asi nemá cenu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pro naprostou vetsinu to bude cim vice prouzku, tim vice...
a to 0.00nic, co to vyuzije, / kdyz bude vedet co s tim / je zanbedbatelne..., takze marketing...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No jasne... ja byt nVidií (a AMD), tak na těch čipech prostě zakážu/nepovolím podporu jiných pamětí než DDR5 a hotovo... Připomnělo mi to Sapphire s jeho HD6770 2GB DDR3 :) (na druhou stranu ty měly aspoň 1600MHz)...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co takhle Megatexture a technologie z toho vycházející? Myslím, že John Carmack už se nemůže dočkat, až budou tyhle karty rozšířený :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Koneckonců tam můžou být 2GB a hlásit se to může jako 4... rozdíl nikdo nepozná. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro fullHD 3D se to může hodit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a to konkretne jak? ve 3D vam dva snimky alternuji, ne ze by byly renderovany zaroven. tzn. pro vygenerovani obrazu pro kazde oko je potreba stale stejne pameti

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

co se týče té frekvence pamětí, souhlasím že tohle je prasárna na ntou..... ale zajímalo by mě vlastně jak to s tou propustností pamětí je? frekvence přece není všechno a konečnou propustnost ovlivňuje latence ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To sice ano, ale u grafiky se v většinou používaj velký souvislý bloky dat (textury apod), takže latence hraje minimální roli. Není to náhodnej ale sekvenční přístup, a latence díky různým burst režimům hraje roli u náhodného přístupu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Teď mě napadlo - řehtal bych se jako blázen, kdyby si ji někdo koupil a strčil do mašiny se svými vymazlenými Windows XP, které nechce v žádném případě opustit. Pak by zapnul pecko - a ono nic?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To by si zasloužilo test :-).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zajímalo by mě jak to bude s 32bit omezením.
- Pro 32bit Windows jsou 4GB na grafice určitě zbytečnost.
- Pro 64bit Windows bych řekl, že ještě záleží na
a) Jestli je daná aplikace 64bit(dnes většina her zásadně 32bit i crackovací programy s GPU akcelerací jsou 32bit)
b) Jak ovladač grafiky k paměti přistupuje... jestli opravdu 64bitově. Protože pokud spustíte 32bit hru, i tak jí nemůžete přiřadit 64bit adresní prostor pro paměť.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

- 32bit a 64bit nemá se způsobem přístupu do fyzický paměti (včetně paměti GK) žádnou souvislost. Je to pouze umělý omezení na 64bit windowsech kvůli prasecky napsanejm driverům (a taky proto, aby se prodávaly dražší serverový edice). Není problém mít 32bit OS s využítím více paměti. Spojuješ dohromady nesouvisející věci.

- Paměť grafiky nebejvá mapovaná do paměti celá, u 32bitovejch windowsů diky svejm omezením by to byl problém i s 2GB grafikama.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.